Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 21:29 - Чаша кафе, чинийка с бисквити
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2915 Коментари: 2 Гласове:
3



Чаша кафе, чинийка с бисквити, бурканче със сладко, купичка с мед, бял хляб на филийки, бучици захар, парче шоколад, бонбониера сърце.

Мъжка риза, усмивка широка до Бога, черна рошава дълга коса, до прозореца седнала, пуши и гледа как се буди ухилен светът.

От думите ми става хубаво кафе, не истинско - такова в чаша. От думите ми няма да ти стане топло, те няма да ти кажат как да си щастлив. Не ти се моля за внимание - мисли за мен като за поредното кафе, колкото мислиш за него. Мислиш ли?

От всяко мое дело става хубава бисквита, не истинска - такава в чинийка. От моето сторено няма да се заситиш, то няма да те просветли. Не ти се моля за разбиране - разбирай ме, колкото поредната бисквита от пакетчето. Разбираш ли?

От усмивката ми става хубав конфитюр, не истински - такъв в бурканче. От нея няма да ти стане бодро, тя няма да е с теб завинаги. Не ти се моля за обожание - обожавай ме, колкото лъжичка сладко. Обожаваш ли?

От ласките ми става хубав пчелен мед, не истински - такъв от кошер. От ласките ми няма да оздравееш, те няма да ти кажат как да побеждаваш. Не ти се моля за съпричастност - бъди съпричастен,колкото към рояк пчели в акация. Съпричастен ли си?

От сърцето ми става хубав бял хляб, не истински - такъв на филийки. Сърцето ми няма да побере цялата ти история, то няма да стане храм за мечтите ти. Не ти се моля за обещания - обещай ми, колкото обещаваш на хлебаря в пекарната. Обещаваш ли?

От сълзите ми става хубава захар, не истинска - такава на бучици. От сълзите ми няма да станеш по-силен, те няма да утолят жаждата ти. Не ти се моля за вярност - бъди ми верен, колкото верен си на всяка бучка захар преди да я разтопиш в чая си. Верен ли си?

От нежността ми става хубав шоколад, не истински - такъв на блокче. От нея няма да изпиташ всички удоволствия, тя няма как да стане техен заместител. Не ти се моля  за пълно отдаване - отдай ми се толкова, колкото се отдаваш на парче шоколад, преди да го глътнеш. Отдаваш ли се?

От една нощ с мен става хубава бонбониера, не истинска - такава с форма на сърце. От тази нощ не става вечен спомен, тя няма как да бъде снимка от семейния албум. Не ти се моля за признание - признай ме толкова, колкото признаваш изяществото на малка бонбониера. Признаваш ли?

Чаша кафе, чинийка с бисквити, бурканче със сладко, купичка с мед, бял хляб на филийки, бучици захар, парче шоколад, бонбониера сърце.

Мъжка риза, усмивка широка до Бога, черна рошава дълга коса, до прозореца седнала, пуши и гледа как си тръгваш и махаш с ръка...




Гласувай:
3



1. zizana - Много е хубаво!
08.11.2009 19:08
Много е хубаво!
цитирай
2. ladydream - шанатаво момиче, ей
12.11.2009 22:41
много апетитно и увличащо, сетивно и импресивно...
давай още, симпатично е...Интересно ми е онзи вдъхновяващия как реагира на словодиханията ти?
щипливо и ранобудно пъстродневие и нанизче от подобни вдъхновявки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479442
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930