Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2009 10:41 - Сладкарница за луди
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3883 Коментари: 2 Гласове:
6



Душата скъпи мой, душата е сладкарница.

Сърцето ми е блат от пандишпан и чака някой да го сиропира.По дланите ми лепне карамел и чакат някой да ги поцелува.

Душата скъпи мой, душата е сладкарница.

Гърдите ми са водопад от шоколад и само чакат някой, който да поплува. По раменете  ръси се крокант и чакат някой с шепи да събира.

Душата скъпи мой, душата е сладкарница.

Косата ми е истински лакриц и чака някой, който даже в тъмното не се страхува.По устните ми стеле се фондан, те чакат някой, който да си струва.

Душата скъпи мой, душата е сладкарница.

От мен самата става цяла торта, ако не искаш торта, става баклава, ако не искаш мога да съм проста чаша със вода

Душата скъпи мой, душата е сладкарница!

От тук никой не тръгва просто така. Сладкарница за луди и решени при това, които знаят как убива захарта.

 

Душата скъпи мой си е душа, от моята не става тиха стая, от моята не лъха на тъга, а на кафе, бонбони, пудра захар, дъвка и халва.

Ти гледаш глупаво любими мой, недоумяваш за какво говоря, но пука ли ти щом си мой, а мой ли си това дори и аз не зная.

Като душата ми любими мой, моли се да не ти попада в сладкарница от този тип се плаща в брой, но сумата е изненада за накрая.

Душата скъпи мой си е душа, от моята не става дупка празна, която да се кичи в мрак и лед, душата ми любими мой е идеална за море от лимонада и шербет.

Ти гледаш глупаво единствен мой, разбираш само, че съм странна, а странна ли съм, кой ще каже, кой, но пука ли ти скъпи, щом си мой?

В море като душата ми, моли се да не плуваш, вълните имат ли пощада, солените със сигурност, любими мой, но представи си ги газирани със вкус на оранжада…

 

Душата скъпи мой, душата е сладкарница!

Сърцето ми мечтае да се сиропира, не ставам скъпи мой, не ставам за хлебарница, нито за парк спокоен, нито за книжарница.

Душата скъпи мой, душата е сладкарница!

В такова кътче всичко се купува и плащането, както казах става в брой, но плащане с пари уви и не започна да се практикува.

Душата скъпи мой, душата е сладкарница!

От тук никой не тръгва просто така.Сладкарница за луди и решени при това, които знаят как убива захарта…



Тагове:   сладкарница,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fluk - от снощи насам съм по малко нещастен ,защото разбрахх
16.11.2009 15:31
че няма лъжа и противоречие в думите ти.не съм се и опитвал да откривам такива ,но силното впечетление ,което оставяш след прочитаното от първия до безброен път на ум и на глас трябваше да има някакво логично обяснение.благодарих ти,и ще го правя всеки път когато те срещам с нови или стари житни вихрогони;-)
цитирай
2. анонимен - Не мога да повярвам
01.01.2010 16:10
Не за първи път пиша колко си добра. Това думите, чествата и определенията за нищо ги нямаш. Благодаря, че споделяш творчеството си с нас и в частност мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479273
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930