Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 22:12 - Момчето ми, ще бъда Коледа!
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3251 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 15.11.2009 22:52


Отново ще е Коледа, момчето ми. Ела, да си представим, че сме у дома. Да си представим, че закичваме елхата, ще си представя сладки, че пека, а ти си представи, че ги опитваш. Да си представим, че не сме сами, да си представим даже и че се обичаме, да си представим, че не ни боли и да забравим …

Ела, аз искам да сме от реклама. Аз искам даже крушките у нас да светят толкова прекрасно жълто, аз искам да ми замирише на супа от пакетче и призрак на кафе да ме подгони. Аз искам шоколадови бонбони и фигурки от марципан, аз искам купища конфети и километри празничен гирлянд…

Ела, аз искам да съм Коледа в сърцето ти. Аз искам да съм твоята празнична витрина, аз искам да съм стъпките в снега, които ти броиш от предната година… Ела, да те обичам и да ме обичаш. Ела, докато има дъх на бор, ела, докато светят градските площади, ела, докато снегът е бял и скрива истината даже.

Отново ще е Коледа, момчето ми. Пуловерът ми даже го издава. Ела да видиш свещите в лицето ми, които светят, за да… теб да сгряват.

Момчето ми, ти пак на сняг ухаеш или така наричам мириса на въглищата изгорели, момчето ми, от колко Коледи аз се опитвам у дома да те примамя. Ти вечно бързаш, вечно заминаваш, преди да стигнеш вече подминаваш…

Момчето ми – ще бъда Коледа! Без сладки мандарини, без погача, без свещи, без витрини, ще бъда просто Коледа и с теб ще крача. Щом нямаш време, за да се огледаш, за да ти стане топло на очите, щом нямаш сили, за да се обърнеш и да направиш нещо за мечтите…

Отново ще е Коледа, момчето ми. Снегът ще сипе спомени забравени, елхите ще блестят, звезди ще падат и свещи ще горят, за да напомнят, че сме все пак праведни… С теб пак ще тръгнем – както винаги, защото Коледа не се предава, а коледното настроение уви и днес не се продава… Отново ще е Коледа в сърцето ми, не помня да сме били у дома, но Коледа е най-красива преди съмване в мига щом хлопне пътната врата…



Тагове:   момчето,   Ми,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Браво! Докара коледното наст...
15.11.2009 22:25
Браво!
Докара коледното настроение и мъничко тъга...
цитирай
2. krivoshapkova - Чудесно
15.11.2009 22:27
Поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478960
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930