Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2010 23:40 - Безочливо под кожата му...
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2647 Коментари: 2 Гласове:
6



Заспивам, гледайки в тях, до снощи не виждах, било просто, по-просто отколкото си мислех. Тия очи са еднакви... Не можем да играем, няма дори десет разлики за откриване, еднакви десет, естествено... нали аз съм ги правила.

Чакам, пейка ли е, стол ли, все тая, когато сложа жилетка, значи е много студено – с жилетка съм, черната ми със златната брошка. Отваря, ставам, ръкостискам... Стиска силно.

-         Луци...

Надзъртам зад него, слънчево, слънчево, аха да ми стане топло. Гледа ме едно такова..., няма да ме покани. Затваря вратата, сяда на пейката, пейка било, сядам до него, вади дъвки и почваме.

Тия очи са напълно еднакви, лишени от моето зелено, зеленото в очите ми, което всъщност не съществува. Смятам на ум и малко на пръсти... 4 х 2 = 8 + последните 2 = 10, десет перфектни еднакви, пробити, изсмукани, очи. Кьорава, недогледана, безочлива работа, това дори не е история, само някакви случки, с различна по дължина коса, но еднаква никаквост в очите.

-         Красавице, красавице, каква усмивка само...

Тоя знае всичко, както това, че не съм, така и това, че ненавиждам, когато някой отбива номера, номерирайки усмивката ми. Така ли нямаше друго за отбиване?

Десет стъклени топчета, по-стъклени от бирена бутилка, съвсем не толкова полезни, колкото онези за игра, няма на какво да се играе, няма такава игра... Провалените очи на успелите, броят на превъзмогналите ме, на онези, които няма да слязат, където аз слизам по жилетка, които няма да дъвчат с Луци, не и днес... Поканил ме е под кожата си, тях ще заключи в двора си...

-         Луци, времето не лекува, не забравям, това е способност, която както шиенето нямам... Не шия и не забравям, жестоко, а?

Тоя издиша смях и с него прави балонче, не му дреме за способностите ми, наясно е с жестокостите. Дарбите са за тези, които нямат Вечност, тоя има безвремие.

Десет, условно, по принцип, макар да няма принципи в тия неща, можеше 20, можеше 40, четно да е, кратно на 2, защото имаме по 2, лошото не идвало само... чували сте. Десет еднакви очи, измити, отворени, на принципа на общата равнопоставеност, провалени по същия този. Никой не може да гарантира „виждането”, но всяка овца може да поведе стадото си към релсите, понеже влакът не значи нищо за нейните 2, както и за другите... примерно 8... очи. Пет овце? Как смеят да се зоват „стадо” ?!?
 - Изтровихме се с кафе и шоколад, красавице, каква усмивка, каква усмивка, някой ден... бъди благодарна на дъвките.

Става и тръгва с част от разплетената ми жилетка, с иглата от брошката, с дъвката в устата... Твърде дълго играл – тоя не целува, не се интересува от уменията ми, вярва в това, което не умея... да го забравя, да забравя каквото и да било.

Луци и вярване?!? ... издишай смях...

Десет еднакви очи, празни и в никакъв случай зелени, еднакво невидели, едновремено стъпили на релсите, добре обгрижени от принципа за овчата равнопоставеност, която всъщност не съществува...

Било по-просто, не така, както го мислех:

 

Спирам да ги броя и започвам да се композирам на пейката пред ада, защото аз съм влакът.



Тагове:   МУ,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanioni - Нереално!!!
12.11.2010 22:48
Тоя издиша смях и с него прави балонче... Ето за това става въпрос, НЕВЕРОЯТНА СИ!!!
Успех на премиерата чакам я с нетърпение:)
цитирай
2. gerganayancheva - Тоя издиша смях и с него прави бал...
12.11.2010 23:52
vanioni написа:
Тоя издиша смях и с него прави балонче... Ето за това става въпрос, НЕВЕРОЯТНА СИ!!!
Успех на премиерата чакам я с нетърпение:)

Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479032
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930