Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 11:37 - Право на версия
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1314 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 27.04.2012 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Представям ви, един симпатичен списък с неща, които според автора му „Трябва”, да се случат на всеки за поне един живот! Аз съм на мнение, че няма такова нещо като „Трябва”, но съвсем друг е въпросът, че по такива списъци се отговаря и се спомня с удоволствие ! J

Моята версия:

  • Да плуваш с делфини в открито море. –  На лице е адски особена ситуация. Първо, искам да попитам, кое море е закрито??? Ще да е някакво екстра луксозно море в Дубай например, ама надали... Всички морета са открити! Така. Имаме следната случка: плуваме си аз и Мега в морето някъде си, не помня къде, ама може би край „Перла” и в един момент настава суматоха, за стотни се събират хора от целия плаж. Оказва се, че сме си плували с едно заблудено или болно делфинче, ама все пак... Делфин си беше, даже го пипнахме. 
  • Да изкачиш връх.  – Тук... Никъде не пише, че върхът трябва да е Мусала, Тодорка или Ботев! Ние (визирам агитка, състояща се от мен, Мега, Яна, Ивана, баба и дядо)изкачихме  никому неизвестният връх на Стара Планина, който се намира над село Зимен, обл. Карнобат. В момента може би цял Карнобат ще настръхне като разбере, че близо до тях има връх, а те не са знаели... Има. Питайте баба! 
  • Да бъдеш с някого на свещи в банята.  – когато за пръв път се озовах във Варна, трябваше да живеем, респективно и да се къпем в хотел. Хотелът се явяваше бивша резиденция на Тодор Живков, в която дори е имало специален апартамент за известна наша естрадна прима, единствена и неповторима. Това може и да е легенда, а може и да не е . След промените обаче, които и да са те, този апартамент се обитаваше от моя милост и бъдещият ми тогава съпруг. Представете си с какво изумление гледах това чудо на архитектурата, което го играеше наша баня с вана! Зелено, всички нюанси на зеленото, месинг, много, много месинг и кристални огледала. Дали не съм се чувствала като в ловен резерват? Чувствах се, но това по никаъв начин не ми попречи да натикам около 25 бр ароматизирани свещи в помещението. 
  • Да кажеш „Обичам те” и наистина да го мислиш.  – Не си спомням и не си представям вариант, при който да го кажа и да не го мисля. Абсолютно всеки път, когато казвам : Обичам те, имам предвид точно това.
  • Да прегърнеш дърво.  – Случвало се е. Дали съм имала за цел да прегърна дървото или съм се забила в него бягайки... Кой се интересува? Но си спомням една екскурзия до Жеравна. В двора на църквата има огромно дърво. Госпожата по литература каза: „Прегърнете го, отпуснете се на него и ще усетите енергия”. Прегърнах го и усетих как целият клас хихика зад гърба ми, но разбрах какво има предвид учителката, разбарах...
  • Да те арестуват. – Странно, но не се е случвало, обаче с Мега имаме идея как да го осъществим, изпълнявайки друга точка от този списък.
  • Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години.   – случвало се е и със сигурност ще се случва.
  • Да видиш собствената си снимка във вестника.  – Видях се. Истина е, че не изглеждах адски добре на тази снимка, но... вече е малко късно да твърдя, че е бил моят зъл брат близнак Андон.
  • Да убедиш някого в нещо, което за теб е изключително важно.  – по принцип не минавам за ината, нито за настойчива..., опа, това последното не е така, но... Има неща, които са се състояли, само защото съм се показала убедителна.
  • Да напишеш стихотворение за любим човек. – Денят, в който напиша каквото и да било за НЕ любим човек, ще трябва да отбележа в специален календар, за да не забравям.
  • Да научиш поне един класически танц. – Е..., на, ето по този повод имахме дебат днес! Ламбадата и правото хоро, класически танци ли са?
  • Да караш мотор. – Бих карала валяк, трактор, фадрома, икарус, танк..., всичко, но не и мотор!
  • Да караш с повече от 200км/ч., каквото и да е превозно средство. – Само подчертавам и оставям на времето да заличи това изказване, ако преди това не ме заличи собствената ми майка.
  • Да  стреляш с огнестрелно оръжие.  – Въздушна пушка?
  • Да стреляш с лък. – Имам един познат, който тайно нарича друг мой познат Робин Худ... Няма логика, ама ..., то кое е това твърде логичното, което някога съм твърдяла?
  • Да яздиш кон. – Жал ме е за животинката.
  • Да държиш тарантула в ръката си.  – Тя се казваше Иванка. Не ме питайте как, кога и поради каква причина прекарах един почти цял ден с Иванка в джоба на якето си. Трудно е да се опише, трудно е да се забрави.
  • Да направиш стриптийз. – По принцип се събличам и преобличам на всевъзможни места, но целенасочено и с идея да се покажа... Сигурно предстои.
  • Да правиш секс в кола. – Обичам колата си както се обича жив човек. В тази връзка, ако някой знае, кой е гаднярът, който днес е задрал моят заден ляв калник по този грозен начин, да ми го доведе, за да го обезкостя!
  • Да гушнеш някого, за да го успокоиш. – е...
  • Да разбиеш нечие сърце. – Тц. Това не може да съм била аз. Нямам сведения и не съм плащала чупливост.
  • Да изживееш буря в открито море. – Пак това море... Производителите на тенти и навеси би трябвало да имат общо с това? Сигурно е  кампания.... Обаче, ако има някой с яхта и бури за преживяване... Да звънне, нося на какви ли не катаклизми!
  • Да посетиш спортно събитие на огромен стадион. - ми...
  • Да посадиш и отгледаш собствени зеленчуци и да си ги изядеш. – Миналата година си скъсах нервите с 4 корена тиквички и 15 корена ягоди, никога повече!
  • Да спиш под открито небе.  – Докато пиша това се намирам в сградата, на чиято тераса прекарах нощ под открито небе. Отново в комплект с Мега, Яна и Ивана... Кому е нужно да се спи на терасата? Ами, ето... Днес отговарям с  „Да”.
  • Да смениш бебешки пелени. – Кака Цвета се погрижи за този въпрос.
  • Да наблюдаваш метеоритен дъжд. – Миналата година прах килими късно, някъде през лятото. Казаха, че ще има такова явление. Цяла нощ лежах на килима в двора, дали видях или не, то си е въпрос на въображение.
  • Да се напиеш с шампанско. – Аз и алкохол... Това е смешна история от научната фантастика.
  • Да избухнеш в смях в най-неподходящия момент.  – Е как...
  • Да говориш повече от един език. – Говоря всички езици, на които има написани песни. Говоря и със звездите.
  • Да се качиш на кораб. – Хм.., казваше се „Куин Завалийка”, не беше много красив, нито бърз, не предлагаше никакви удобства,а капитанът  беше забравил кутия с жива стръв на борда, която след определено слънцестоене ухаеше на смърт, освен това май беше катер или... знам ли как се казва, но бях там де.
  • Да излезеш на сцена. –  Пъпът ми е хвърлен на сцената в „Домът на нефтохимика” гр. Бургас.
  • Да си направиш татуировка. – името под нея ми е ясно, но все още се колебая: котва, прободено сърце или русалка?
  • Да обичаш някого, въпреки, че е забранено или неподходящо. – Неподходящо е да обичам Джон Пембъртън, защото само в 200 мл течност, изобретена от него, се съдържа захар, колкото във всички компоти от зимнината на мама, ама... го обичам.
  • Да правиш секс в офиса. – Нямам копирна машина, а ако няма копирна машина не го броя за офис, а като не го броя за офис...
  • Да се качиш на високо дърво. – Кой така настоява да се освободи от мен?
  • Да се ожениш/омъжиш. – Първа предна.
  • Да се влюбиш щастливо и споделено. – Трудно деля, ама като се налага...
  • Да караш колело без ръце.  – Даже имам белег от мероприятието.
  • Да имаш откачени приятели. – Един нормален да имаше, щях да го спомена...
  • Да кажеш на родителите си, че ги обичаш.  – Мамо, Тате, обичам ви.
  • Да поканиш непознат на среща. – Имам един сериозен недостатък. Не само ги каня, ами после и се омъжвам за тях.
  • Да се изкъпеш в морето с дрехите. – Щастлива съм, че работих, докато другите се къпеха в морето. Имам толкова къпания посред нощ и все с дрехи, колкото трудно се събират за един живот.
  • Да наблюдаваш слънчево затъмнение. – Всяка сутрин, докато си мия зъбите.
  • Да държиш агънце в прегръдките си. – мхм... J
  • Да посетиш родното място на някой от предците си. – Айде сега-а..., от Медвен до Меден Рудник, всички, ръцете горе-е...!
  • Да тичаш по брега на морето. – налагало се е .
  • Да откраднеш пътна табела. – Ще се случи. По този начин, ще уредим и ареста.
  • Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е продължила самата връзка. – Ха-ха-ха!
  • Да се гмуркаш с кислородна бутилка. – Не ми трябва кислород на мене.
  • Да играеш в калта. – да играя, да лежа, да шляпам, да ровя...
  • Да присъстваш на истинско съдебно дело, дори и само като зрител. – Брр...
  • Да целуваш някого, докато му се завие свят. – Той ли трябва да си признае за световъртежа или да му го образувам?
  • Да не ядеш 5 дни. – Последно успях 15 !
  • Да изпечеш сладки по собствена рецепта. – чужди рецепти не ползвам, сладки пека само по любов.
  • Да откриеш, че само докосването или вида на даден предмет , те кара да настръхнеш.– има хора, които знаят коя е тайната ми дума...
  • Да получиш букет или подарък без причина. – Ооо, да! Толкова ревах, че вече не си спомням дали от радост или мъка.
  • Да напишеш книга. – Какво да се прави..., съдба.
  • Да правиш секс за една нощ. – После да замина за Китай ли?
  • Да си удариш колата, докато маневрираш. – По принцип внимавам, ама по принцип... Има разлика да си я ударя сама и да ми я ударят!!!
  • Да караш кънки на лед върху замръзнало езеро. – язовир Батак ме помни, помня го и аз!
  • Да отгледаш дете/деца. – какво значи да ги отгледаш? Гледам си я, винаги ще си я гледам!
  • Да ядеш набрани от теб гъби.  – Освен всичко друго, минавам и за куражлийка.
  • Да си имал поне две щастливи връзки в живота. – Имам 396 щастливи връзки, поне според „Фейсбук”
  • Да не ти пука за чуждото мнение и да не се съобразяваш с никого, поне за 1 ден. – ако това не се бе случвало, то поне 50% от този въросник щеше да си седи неподчертан.
  • Да откриеш истинската любов и да я познаеш. -  Оставям НЕ подчертано, не за друго, а защото всяка любов е истинска. Упорито вярвам, че Тя е нещо, което произлиза от нас, Тя не е някой, когото ще видиш на улицата. В този смисъл: няма неоткрита любов!
  • Да караш сърф. – после да ми наложат забрана за влизане в морето..., мерси.
  • Да имаш поне един приятел, на когото можеш да звъннеш в 3 през нощта, без да ти пука, че го будиш и да знаеш, че ще направи всичко по силите си, за да дойде по най-бързия начин при теб. – Дано не се налага, но наложи ли се, знам на кого да се обадя.
  • Да намериш човек, който наистина мисли като теб. – Трудно е, но не е невъзможно.
  • Да плачеш на филм. – Не гледам филми, поне не много и не често. Заспивам. Подиграват ме, защото съм заспивала и в кино. Но, ако има такъв, който ме е задържал будна, то е защото съм плакала.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Geri
27.04.2012 13:26
Обещавам скоро да яздим коне заедно!
цитирай
2. анонимен - опа
27.04.2012 13:30
Забравих да уточня - в едно село близо до Банско, вече пробвах, конете са доста издръжливи - чакам те!!!
цитирай
3. gerganayancheva - :)
28.04.2012 10:32
Добрееее, чакай малко още, да поработя върху себе си, за да им олекне съвсем на конете :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479217
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930