Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 15:07 - Фадромата и теменужките ( лично)
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1612 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 27.04.2012 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Плюя на всичките им изисквания! Плюя с риск да се окаже, че го правя срещу вентилатор! Кой си ти, кажи ми кой си и с кое право, ще искаш от мене да съм друга? Премерена? Нямаш толкова голям метър, вярвай ми! Обрана емоционално? Не съм краставица, какво като са ми кръстили сорт? Потайна, завоалирана, загадъчна? Не-е, аз съм от тези, които, когато излизат, за да купят хляб, о Боже, казват: „Излизам за хляб!”, а не „Имам да свърша малко работа!”. О, да, и това, кой си ти, че ще определяш труда и усилията ми като „малък жест” ??? Вдигнат среден пръст е малък жест, не моята същност!

 

Плюя на цялата им сложнотия, обърканост и стрес! Кой ти каза, че ти си единственият човек на света с проблеми??? Откъде знаеш колко и какво ми коства да съм вечно на линия, винаги усмихната? Нима за мен времето е безплатно, нима спира, за да ме чака? Смеете се на сериалите, но напишете по едно благодарствено писмо на Изаура, защото именно тя ви подшушна, че има такова чудо като: „Чувствам се объркан!”. Много филми гледате, много, а да не говорим, че се научихте и да анализирате, и да се страхувате, и да се предпазвате, и да „предпазвате”. Мерси за тази загриженост, мерси.

 

Плюя аз на това ми ти право на избор! Право на избор имат онези, които правейки го са в състояние да понесат последствията. Ако, тази моята натура, се окаже една проста нива, обаче защитена от „Натура 2000”, а ти се окажеш фадрома, която си избере да мине през мене и да ме направи на ошав, то тогава виновна съм аз, че съм легнала като нива, а не съм се изправила като планина, обаче ще си платиш, щом ти е кеф да мачкаш глухарчета, а не да си маневрираш из сметищата! Ясно ли ти е?

 

Плюя аз на собствената си обнадежденост! На наивността, на добротийката и на човечността. За каква се помислих, бе? Ще да прощавам някому недотатъците, за да може егото му да поникне като райграс, та да ми задуши после теменужките... Край. Иначе казано : инаф!

 

Обаче, както винаги има едно „НО”! След осемнадесетия ми рожден ден, годините за мен не значат нищо, аз всяка година ставам на осемнадесет! Няма да се променя, единственото, което ще правя е да трупам активи за моя сметка, не се тревожи, Мъко Ненагледна. Аз може би съм този, който при това положение на наличен позитивизъм, би следвало да спре да подскача срещу теб като проскубан петел, но ти пък си този, който би следвало да порастне, а не просто да остарява. И още нещо, що се касае до това, че плюх върху себе си! Нали знаеш, че ако дойдеш и наплюнчиш вафлата ми, аз повече няма да я докосна, но ако си я оближа сама, то това няма да ме спре да я изям... после или някога?

 

П.С. Ще ме прощавате за безразсъдно похарчената плюнка, дали щеше да ми се получи по-стилно, ако псувах?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Да пием за теменужките. . . :) ...
27.04.2012 15:14
Да пием за теменужките... :)

Прозвуча ми като тост.

Супер се е получило, понеже ми се струваш искрена.
цитирай
2. gerganayancheva - :)
27.04.2012 15:18
Наздраве!
цитирай
3. stix - Все си мисля, че когато човек каже ...
27.04.2012 15:34
Все си мисля, че когато човек каже „Имам да свърша малко работа!” просто не иска да изпада в излишни подробности, около това, което ще върши, защото другите едва ли се интересуват от действията му точно в този момент...
цитирай
4. gerganayancheva - :)
28.04.2012 10:31
Когато, някой не толкова близък, просто ей така, те попита, тогава може би си прав, но когато става дума за близки хора, за хора, които са били до преди час заедно... Тогава... :) Не ти ли се струва, че един такъв отговор може да значи направо: "гледай си работата" :)
цитирай
5. stix - Да. . . зависи доколко се познават.
29.04.2012 07:30
Да... зависи доколко се познават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478310
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031