Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2011 10:49 - Новогодишна Декларация
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3874 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Измина още една година, изпълнена с...

Не-е, това не съм го писала аз.

 

Не изпитвам съжаление, нито умиление всичко, което изпитвам може да се прочете само в дясната половина на усмивката ми и в лявото ми, по-замечтано, око. Не се опитвам, идеално си спомням как започна 2011-та : на 3-ти януари,след 250км в мъгла, някъде около Карнобат, шофирайки с непозволените 80 км/ч, помислих, че припадам или...нещо такова и отбих в банкета, оглеждайки и опипвайки се, установих, че просто съм излязла от айрана и виждам съвсем ясно пътя, което явно ме е шокирало или събудило... Осем секунди по-късно си казах: ти наистина не си в час! И годината започна.

По всичко личи, че годините ми, по-специално новите, започват, когато си искам и със спомени, които ме устройват. За 2012 г. мога да кажа едно: няма да съм около Карнобат. По технически причини.

 

Обаче ми писна да си пожелаваме. Предлагам да си спестим думи като: любов, светлина, начало, бъднини, съдбини, звезди, небета, искри и подобни. Предлагам да бъдем откровени и да се държим точно толкова безцеремонно, арогантно, материално, психясало и егоистично, колкото на практика. За целта си пригответе декларация.

 

Новогодишна Декларация

 

Възнамерявам през 2012-та:

 

Да ида на коло маска и да сваля още 26 килограма (е..., не в един ден)

Да спра безалкохолните и в никакъв случай цигарите.

Да преям с шоколад (белким ми втръсне)

Да спра да разреждам кафето и бялото вино с вода.

Да завърша образованието си (ако е удобно)

Да изчистя колата си .

Да варя пастата наистина и само 7 мин.

Да науча детето да яде супа ( не ми е важно)

Да науча детето, че на „вчера” му казваме „вчера”, а не „утре”.

Да се извиня на въображаемия й приятел Петьо, който не искал да идва у нас, защото не съм му купила „момчешки шамплан с блясък”.

Да не вярвам на късмета от баницата с късмети, защото, как простете, някой, който е лежал 2 часа на 180 градуса, сред сирене и тесто, успява да вижда бъдещето?

Да спра да правя заклинания, докато се къпя, не бачкат.

Да започна да правя заклинания, докато готвя.

Да си купя червени лачени обувки, по възможност лява и дясна.

Да издокарам ситуацията така, че броят на пътите, в които има опасност да припадна в карнобатско, да е с 67% по-голям от броя на пътите, в които има опасност да не го направя.

Последното идва да покаже, че личният ми Топ3 за най-хубавите неща на Света продължава да се оглавява от дизеловото гориво с други думи – нафтата.

 

 

Както виждате, дума не съм обелила за здраве, благополучие, късмет. Предполагам, че времената не са се променили така, че да е възможно да си чистиш колата без да си жив и здрав. Допускам също, че самата аз не съм се редуцирала до степен, в която да спра да желая здравето и успеха на близките си. Но, умолявам Ви, спрете с изявления от рода на: „Спаси дърво, издялай тухла, светни крушка, запали свещ, спаси кокошка, засей арпаджик, Честита Нова Година!” . Безмислено е, а и никой не се връзва на разпаленото: „И нека, и нека, и нека...!”

 

Новата Година е на косъм да започне. Бъдете предпазливи, припадайте само в случай, че сте изключили фурната, отбили от пътя, пуснали аварийните и нахранили децата!

 

П.С.

 

Настъпването на 2012 г. не би струвало нищо в емоционален план без любезното съдействие на Маите и Нострадамус.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Особено трябва да сме благодарни на ...
30.12.2011 11:04
Особено трябва да сме благодарни на маите и Нострадамус, че ни държат на нокти и в стрес.:) Весела Нова година! И нека много неща от Декларацията да се сбъднат! :)
цитирай
2. zeroprojectstudio - Невероятно пожелание, аз определено си го пожелавам
30.12.2011 11:27
Да не вярвам на късмета от баницата с късмети, защото, как простете, някой, който е лежал 2 часа на 180 градуса, сред сирене и тесто, успява да вижда бъдещето?

Поздрави за чудесния пост и все пак Честита Нова Година :)
цитирай
3. gerganayancheva - :)))
30.12.2011 11:30
Да Ви е Честито!!! Благодаря Ви! :))
цитирай
4. анонимен - http://xrumerservice.org
17.01.2012 16:25
Do you wish to get significantly more targeted free visitors from search engines for your website almost effortlessly? Well, with increased exposure around the web it's possible. But most website owners are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many internet marketers say, this backlink and traffic service can bring potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479056
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930