Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2011 10:55 - На въпросите отговаря: Кака Цвета
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 4299 Коментари: 5 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Интервю с кака Цвета. Въпросите задава „майка ти”.

 

Кака Цвета е феноменална личност, самоопределила се като „кака” на крехката възраст от една година. Твърдението й се доказа във времето, вече цели 5 години, Кака е кака на абсолютно всички: на майка си, на лелите си, на бабите си дори. За разлика от повечето деца  няма интереси в абсолютно всички сфери, интересува се предимно от модерен балет, хотели, сладолед и мистерията в отношенията между мъж и жена. Неоспорим факт е, че най-голям интерес за нея представлява историята: вярна почитателка на Левски и Бенковски, упорито отказва да проумее, че те са... загинали, защото се е извинила и на двамата: „за ужасното, дето са ги обесили”.

Вика ме, направила е изненада. Изенадата: сама се е приготвила за сън и се е пъхнала под завивките. Сядам до нея, за да си поговорим, видимо въодушевена е от идеята да направим интервю..., а на мен ми е интересно, искам да разбера как се отговаря на някой въпроси, когато си на 5, необременен от каквото и да било, тотално, брутално искрен...

 

-         Представи ми се?- аз

-         Какво значи? – тя

-         Ами..., ако срещнеш някой, който не те познава и той те попита: коя си ти? Какво ще му кажеш?- аз

-         Цвета Енчева Стоянова, Георги Бенковски 26, обаче родена на Варна, „Майчин дом”..., как се казваше докторката?

-         Георгиева.

-         Д-р Георгиева. Аз съм овен и баба Тони, и баба Цеци са овени, ти си рак... – умира си от смях.

-         С какво се занимаваш, Цвете? Каква е твоята работа?

-         Занимавам се с Любенааа*, с „Дъга от Мечти” *, пея „Облаче ле бяло”.

-         Харесва ли ти тази песен?

-         Много е тъжна, но е много важна, пея с голяма мелодия. Ти можеш ли я?

-         Мога я, но сега говорим за теб...

-         Кажи си стиковорението от детската градина, за „котенце мило”?

-         После. Сега ще те питам няколко сериозни неща... Какво обичаш най-много, по принцип, най-много на Света?

-         Таратор и божа кравичките.

-         Коя е любимата ти дума?

-         Спирт. – сериозна е..., не съм я виждала по-сериозна!

-         Какво е майката?

-         Най-важната.

-         Какво е таткото?

-         Таткото е да се смееш, да те хвърля, да се мажете със спиирт... – вече се смее, знае, че и аз ще се смея, много!

-         Какво са приятелите според теб?

-         Ами..., да се прегръщате и да се целувате по устата.

-         От какво се страхуваш?

-         От духове и бомби.

-         Каква искаш да станеш като порастнеш?

-         Писателка на магически книги.

-         Кое е най-трудното нещо на Света?

-         Да станеш писателка на магически книги.

-         Имаш ли си някакво много голямо желание, нещо, което искаш да ти се случи, а не се е случило още?

-         Искам един „поли покет” и от ония яйца с Рапунцел.

-         Питам за нещо по-голямо, важно желание...

-         Да родя три бебета.

-         Не си ли много малка? Трябва да станеш доста голяма, за да раждаш бебета...

-         Тогава, ти роди три бебета! Ти си старичка...

-         Стара ли съм?!? На колко години съм според теб?

-         Дааа! На 11 или на 100 !!!

-         Нещо такова... Хайде, благодаря ти за интервюто, сега е време да заспиваш.

-         Не-е-е, искам и аз да те питам едно интервю!!!

-         Имаш право само на 1 въпрос, питай ме.

-         Утре почивен ден ли е?

-         Не. Това ли ти беше въпросът?

-         Да. Лека нощ, сладуранке!

 

Благодаря ти, Цвета. Ти не си човек, ти си дъщеря ми! J

 

·        Любена – учителката ни в детската градина.

·        „Дъга от мечти” – името на детската градина.

 




Гласувай:
11



1. goby3 - :)
18.11.2011 15:30
Щастливки сте вие - благословени! :)
цитирай
2. kalin8 - Браво!!!
18.11.2011 18:26
Какво интервю само!!!
Истинско удоволствие!
Поздрави!
Б.
цитирай
3. gerganayancheva - :)
18.11.2011 19:15
goby3 , вярно е, благодаря!
kalin8, Поздрави!
цитирай
4. sowhat - уф, обичам я кака ти
18.11.2011 20:46
геро, сигурна ли си, че не съм я родила аз, хаха )))))))))))
нацелувай я много !
цитирай
5. kaprizna - Тази кака Цвета сигурно е голяма сладурана и заслужава много целувки от мама...
24.11.2011 12:48
...и подаръци от Дядо Коледа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479066
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930