Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2011 19:09 - Аз съм Принцеса...
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 5401 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не желая да редактирам живота ти, не съм редактор.

Не желая да ти показвам посоки, не съм стрелочник.

Имам едно елементарно желание, позволи ми да те сготвя.

 

И няма да ти обяснявам, и няма да ти разказвам за страстта, няма да пиша за любовта и за всичко останало, за което думите са отдавна изчерпани. Нито прибоят на вълните, нито бризът, нито чайките, нито залезите, нищо от това няма да те връща в ръцете ми, защото нищо от това не олицетворява онова, което бих искала да ти дам.

 

Аз съм принцеса... Да, това не подлежи на обсъждане. Станах такава в деня, в който се родих, не посягай към короната ми, никой няма да успее да я свали, защото... Защото освен, че съм принцеса, съм и от онези, които докато лежат в калта, гледат към звездите. Имам голямо сърце, също като теб, разликата се крие в температурата на приготвяне, стоплих се сама и няма да си позволя да изстина, ако ще това да коства всичката енергия на Вселената. Обичам те.

 

Принцесата е скъпа придобивка, всъщност принцесата е съдба, ако ти е писано. Тя не е нещо, което избираш, към нея не подаряват яке, нито ловджийска ръкавица без палец. Принцесата просто те застига, измива те, суши те, реже, редуцира, вари и сервира. Собственото ти сърце в собствен сос, на собствената ти маса, в собствената ти чиния. Това си ти, тя е там само, за да добави сол. Обичаш ме.

 

Предай се. Бори се. Бягай. Връщай се. Яж от чуджи чинии, пий от чашите им. Вземи каквото можеш, така ти е хубаво. После пуши насред стая, по чийто под лежат собствените ти строшени стъкла и бъди човек. За поне един час. Толкова е нужно, за да се направи хубава баница, за да замирише на препечени крайчета, на топено масло, за да ти стане солено от сирене и топло от меката й среда. Хубавата топла храна не се интересува от победите ти, нито от загубите, не се ласкае от думите ти. Тя само пълни дупките в сърцето ти, за чието съществуване дори не подозираш.

 

Принцеса не е титла, това е обяснението. Принцесата е красива, по детски розова, по момичешки глупава, по момчешки самоуверена, по тийнейджърски нахакана, по старчески тъжна, по женски страстна, по цигански влюбена, по италиански шумна, по швейцарски точна... Така правят принцесите. Вадят сърцата и не ги прибират за спомен, Принцеса няма спомени, тя има история. Ще отпени съдбата ти с две големи решетести лъжици, ще те посоли, ще те подслади, ще ти нарисува еленче от шоколад по Коледа и ще те накара да ядеш. Ще ядеш, за да си спомниш, че си прекрасен, колкото баварски крем, колкото зелената смокиня във френската нуга, колкото препечените картофки в гювеч. Принцесите не размахват ветрило, а точилка, пудриерите..., те съществуват, но истината за щастието е доста по-проста и спи в брашното.

 

Обичам/й/ме/те.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - За принцесите трябват принцове. Я ...
25.10.2011 20:03
За принцесите трябват принцове. Я тях ги няма...
цитирай
2. gerganayancheva - ;)
25.10.2011 20:38
Не е съвсем така, не е ... :)
цитирай
3. pcelata - Много силно написано.
25.10.2011 21:31
Истински му се насладих.Поздрав.
цитирай
4. petra111222 - В.В. !!!
26.10.2011 08:41
Прекрасна, както винаги!
цитирай
5. gerganayancheva - :)
26.10.2011 09:05
Kакто винаги, но съвсем от сърце: благодаря ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478317
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031