Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2011 07:44 - Сезонът на една Неделя
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3921 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 28.09.2011 22:56


 Не ме питай как се яде шоколад, нито как се правят бонбони.

Просто дъвчи.

Без да забравяш, че зъбите могат да болят от всичко.

Не ме питай, защо правя нещата, които правя.

Учи се.

Без да имам претенциите на преподавател.

Най-лесното на този свят е да удариш.

В масата, в лицето, в сърцето.

Тъжните песни се запомнят по-лесно, думите се влачат и попиват.

Не вдигай ръка.

Без да е нужно да ти напомням, че ще съжаляваш.

 

В сезонът на неделите е хубаво. Да кажем: много хубаво.

И като питам: Колко?

Отговаряй: Много.

Без да ме питаш, защо ме е нямало, къде съм била, кога ще се върна.

Неделята е такова време: за бонбони и завръщане.

За дефектни съждения и ефектни изработки...

Някоя неделя ще изскоча от собствената си кутия и ще се върна.

Завинаги или за една нощ...

Тогава няма да има значение.

И като попитам: Кога?

Отговаряй: Винаги.

 

Ще вържа косата си. Аз не оставям следи.

Следите са за тези, които не разбират от геодезия.

Аз ще направя магистрала.

Най-трудното на този свят не е да си добър.

По-трудното е да поискаш да си такъв.

А.., добрината се меси лесно, като шоколад ...

в съотношение 60:40.

 

Неделята е такова време...

Сезон за магистрали, безсрамие, безвремие, безударност...
Сезон за влака, който караш.

Сезон за онова, което онези, които не разбират от геодезия, биха нарекли : Любов.






Гласувай:
6



1. sowhat - когато
28.09.2011 18:32
искам тихо, ми запей
може да не знаеш думите на текста но не е важно това.
мълчи, когато се давя в порои от думи и ме прегръщай, когато казвам знам, че не обичаш такива неща.
когато ти кажа, че пера килими, ми купи кутия с целувки,
наричай недели всичките ни четвърци
и въпреки, че знам
че не съм алфата и омегата на живота ти
ми подари книга на име Любов.
( събрала си всички зрънца на нара, Янчева, не искам 8 см от косата ти, достатъчно е и една кутия брауниз )))))))))
цитирай
2. ufff - "Някоя неделя ще изскоча от ...
29.09.2011 10:18
"Някоя неделя ще изскоча от собствената си кутия и ще се върна".
Ден за "безделници"). Но не е такъв. На този ден "втасват" бонбоните.
цитирай
3. gerganayancheva - :)
29.09.2011 12:12
Така е... :) Емо, благодаря за зрънцата . Уффф, няма нищо по-хубаво от добре втасали бонбони, нищо... :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479187
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930