Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 19:47 - 200 кибритени клечки
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2678 Коментари: 1 Гласове:
10



 Не ми измисляй приказки.

По-добре така да минава времето, в разговори за свински крачета, уши и каквато и да е карантия, тия които ръсеха мащерка и топяха масло... отдавна ги няма.

Шареният боб, боровинките и бабите в Юндола, са трудни, ужасно трудни за разбиране. Малко са тези с очи, нерви и душа за тях.

Разкажи пак за студеното, за банята на дърва и пукащата печка. Да млъкна, да слушам и никога повече да не ми се наложи да пиша...

Не ми се чете поезия, нито искам музика, нито ми се гледат картини, нито ми се разхожда по залез. Тривиално красивите неща, бяха тривиално затрити от тривиалните. От ония, които бълват лунна конфекция.

Никого не обвинявам, само себе си.

Една такава голяма буца ми е заседнала в гърлото, нито да я изплюя, нито да я преглътна, а ме души.

Не ми пробутвай онова, което се предполага, че искам да чуя. Накарай ме да обяснявам, да обяснявам ония неща, за които е сигурно, че имам обяснение, но никой не го е поискал.

Нека само попитам нещо: Ако, представи си, блъснеш улична котка, ако тя оцелее, но малко накуцва, с какво ще се успокоиш? С това, че има време и ще и мине, нали? Едно попитах, едно да ти кажа: Времето не лекува, времето само заглажда ръбовете и на най-острите камъни, подобно вода. В този смисъл, не искам да кажа, че болката е нещо вечно.

Нищо не е вечно.

Не ми се пее и не ми се танцува, но ужасно ми се иска да получа в  подарък  двеста кибритени клечки.

Не желая да получавам празни обещания.

И искам някой да ме хване за косата, независимо от това дали страстно ще зарови пръсти или просто ще ме влачи по паважа.

Разказвай и подранявай за неуговорените ни срещи. Не ми се чака.

Писнало ми е от лицата, които казват : Приятно ми е, аз съм...

Не ми е приятно, никоя не съм.

Колко е сложно да ме познаваш?

... ако не до живот, то до утре...




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Прекрасен текст!
30.08.2011 19:47
Моите поздравления!
Б.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479171
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930