Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 23:17 - Непрозримо
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2803 Коментари: 2 Гласове:
7



Нарисувай ме на чист бял лист с моливи и моля те, не гледай през прозореца...  Не си художник, ще съм крива, може би, но моля те, не гледай дълго в гълъбите, защото ти не си художник, а аз уви не съм родена, за да вдъхновявам, моля те, не гледай през прозореца. Рисувай по памет, все едно си запомнил очите ми, все едно си художник и знаеш защо ме е имало. Не мисли, не скривай символи, не си поет, те лъжели, така съм чувала, рисувай, това съм просто аз, дори не е портрет...

Нарисувай ме с моливи, пуши и въздишай, не по мен, от умората в мене въздишай, а в ъгъла на листа не записвай дата, не ме имало, не съм се случвала... Рисувай, как се смея без причина, как лесно плача, как се възмущавам, как питам, търся, как прегръщам, това е лесно, ей така ме нарисувай. Не слагай ръце под лицето, сърце не ми рисувай, нито шия, косата ми рисувай вместо смисъл, такава ме рисувай, хубава.

Нарисувай ме глупава, нарисувай ме истинска, каквато може би не станах никога, с широка усмивка, това е лесно, нарисувай ме, в червено с тези сиви моливи...

Рисувай, донесох ти гума, така се е случило, било ми е писано, изтрий ме, мен ме е нямало, сама съм си тръгнала, нахална и самоорисана... Трий, това поетите наричат трудно, но казах ли ти... лъжели,  ти дишай, все така, дълбоко, и трий, това не се е случвало.

На чист бял лист със сиви моливи, прахът се ражда, гумата убива, не гледай през прозореца, изглеждаш лош, не си художник, аз не съм прозрение...



Тагове:   непрозримо,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Раздяла?...
09.10.2010 22:31
Раздяла?...
цитирай
2. gerganayancheva - не вярвам,
10.10.2010 01:58
че съществува такова нещо... има вдигнати гълъби... :) все някога кацат...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479062
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930