Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 17:32 - Честита минала година
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2367 Коментари: 2 Гласове:
2



Ако днес ме попитат какво искам, ако някой ми гарантира, че би могъл да сбъдне едно мое желание, аз бих поискала да ме върне година назад. Ако обаче този някой бе дошъл миналата година, аз щях да поискам да ме отведе година напред...

 

Тогава не осъзнавах усмивката си.

Тогава нямах предтава колко е хубаво времето.

Не се къпех в морето и не знаех колко е топла водата.

 

Ако днес някой поиска да ме върне година назад, ще тръгна с него и ще го моля единствено да не ми отнема паметта, за да мога да ида там с преценката, която имам днес. Ако днес стане на днес преди година...

 

Щях да ставам още по-рано. Нямаше да си лягам.

Щях да танцувам повече.Нямаше да спирам да пея.

Щях да пътувам повече. Изобщо нямаше да се връщам.

 

Ако днес, някой съумее да ми върне един ден от миналата година...

 

Обещавам да съм по-търпелива.

Обещавам да съм по-добра.

Обещавам да пазя всичко, което имам.

Обещавам да осъзнавам каква късметлийка съм.

 

Ако днес ме попитат какво искам най-много на този свят, след здравето на близките ми, отговарям – да се върна година назад...

 

И няма да бъдя припряна

И ще изчаквам телефонът да звънне.

И ще мълча понякога.

И ще казвам с по-силен глас „Обичам”

И ще дишам по-дълбоко.

И ще се радвам на светлината.

И ще пуша по-малко.

И ще си признвам, че понякога не се справям.

 

Но няма кой да ме върне година назад, а само глупаците не се поучават от грешките, само глупаците живеят в миналото. Проби и грешки, проби и забележителни резултати, но как бих могла да знам, че след някоя проба съм била абсолютно щастлива, ако не беше времето... и възможността за преценка? Може би само глупаците превръщат спомените в интериор на настоящето, може би само глупаците заспиват с идея за миналото, вместо с план за бъдещето. Може би, може би...

 

И все пак...

 

Ако днес ме попитат какво искам най-много на този свят, след здравето на близките ми, отговарям – да се върна година назад! 

 

Обаче няма кой да ме върне, но ако ми е писно да имам утре, така както ми е било писано да имам вчера, от утре обещавам да е друго. От утре ще правя всичко онова, което щях да правя миналата година, ако имах преценката на тази година. От утре ще правя така, че когато стане догодина да не искам да е миналата година...

 

И все пак...

 

Обещавам да не убивам глупака в мен, за да може винаги да ми напомня, колко смела бях, колко усмихната и колко щастлива, точно такава, каквато отново ще стана утре, защото утре...

 

... е първият ден от „миналата година”.

 

 

 



Тагове:   минала,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - успя да ме разплачеш и разсмееш е...
24.06.2010 21:55
успя да ме разплачеш и разсмееш едновременно... аххх, тиии...малък гений!!!
цитирай
2. skarleta - Хубаво е... и много истинско
15.07.2010 22:01
Хубаво е... и много истинско
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479179
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930