Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 00:53 - Шапка със звънче
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 3044 Коментари: 3 Гласове:
5



Понякога си тръгвам без да искам, защото вярвам, че така оставам. Понякога си мисля, че съм била права, а друг път,  просто се предавам. Понякога отивам твърде надалече, защото вярвам, че така успявам, понякога си мисля, че е редно, а друг път просто си се оправдавам.

Ще ти направя кифли и кафе, за кой ли път ти обещавам, а от това на теб ти става зле, аз виждам, после се предавам. Ще ти направя мъничко виенско колело, не се заканвам, само обещавам, а от това на теб ти става зле, аз виждам, после го забравям.

В желанието си да те запомня, те правя все по-блед - далечен.  В желанието си да те обичам , те виждам пак на пътната врата- облечен. В желанието си да те опиша, те правя все по-трудно разгадаем. В желанието си да те предричам, те правя просто чужд – предполагаем.

Понякога си мисля, че съм луда, а друг път  просто се обнадеждавам, понякога си мисля, че съм друга, такава, от която трябва да избягам. Понякога се самонаблюдавам , приготвила молив и гума, премислям, смятам, констатирам, записвам дума- трия с гума.

Като задача, сложно уравнение с две неизвестни,  скоби, минус, плюс и знака за деление. Като задачите по физика в училище, където лупата се проектира, като уроците по обща биология -което не се храни, то умира...

Ще ти направя шоколадово суфле и захарно петле ще ти направя, ще ти направя шапка със звънче и от салфетка сърчице ще ти направя. Ще ти направя и ще ги оставя, на прага, на вратата ти строени, ще  хукна в мрака след това, да пази Бог от минувачи изумени...

Каквото и обаче да направя, каквото и да констатирам,  това не значи нищо, подозирам, но мога ли да спра да протестирам? На думи- не , в действителност – едва ли, реално- тръгвам, ти... Заспа ли?



Тагове:   шапка,   звънче,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marcusjunius - Много труден стил. Постигате чу...
25.02.2010 10:22
Много труден стил. Постигате чудесни резултати. Много ми хареса този текст.
цитирай
2. malvolia - Страхотно е!
26.02.2010 12:20
Страхотно е!
цитирай
3. gerganayancheva - Много труден стил. Постигате чу...
02.03.2010 00:18
marcusjunius написа:
Много труден стил. Постигате чудесни резултати. Много ми хареса този текст.

Благодаря. И аз така се надявам, радвам се на положителните оценки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478317
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031