Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2009 13:35 - Крадци и дяволи
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2535 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще дойдеш днес следобед,за да ме ограбиш,да вземеш всичко за около минута,да си платиш с намигване и да си идеш.Ще ме уплашиш ли?Дори не смееш да си мислиш,аз твърде борбено стоя сама пред себе си макар понякога,точно в мига на кражбата в очите ми да се чете съмнение и не само...
Да се страхувам ли?Нима?Аз нямам от какво, за теб не зная,но все едно кой от кого ще се страхува щом тъй ли иначе се считаш за крадец,а си отиваш с ръце по-празни и от моите.Аз имам твърде много,от всичко по много,за всеки,за някого...,а ти имаш само гърба си,на който не можеш да вдигнеш сърцето ми...
Ще ме уплашиш ли с тази нахъсаност,ще ме прецакаш,надцакаш,убиеш...?До толкова даже аз не вярвам на себе си, не вярвай и ти,че ще можеш.Какво от това,че ще опиташ,та кой е умрял от нелепо порязване?Дори да ме кълцаш с мълчание,с думи,с обиди,с ласкателства...,аз имам по много от всичко,а колко ли още мога да взема...
Видял ли си,че вън гърми?
Ще дойдеш тази нощ,когато мен ме няма и ще оставиш отпечатък,за да се страхувам.Да се страхувам ли?От мен самата ме е страх,напълно честно казано...Страхувам се,че вече толкова отдавна седя в средата на скандал,скандал,от който никой до сега не се скандализира,не трогна никого,не ми помогна,не ми попречи,нито ме съсипа,скандал,за който няма срок на годност,на пипане е лепкав,а на вкус горчи,скандал,за който даже ти не знаеш,скандал,във който може би и не участвам...Нали така се е създало електричеството?
Видял ли си,че вън гърми?
Крадец...На теб душичката ти е такава,да продължаваш да крадеш с надеждата,че някоя от всичките ще предостави доброволно себе си и ще изпита страх и паника,за да не те загуби ще направи всичко.Ти знаеш ли какво е „всичко”?Видял ли си го някъде или си чел?Аз имам всичко,знаеш ли?И даже да не е съвсем така,то ти неможеш да опровергаеш,защото някъде зад леденото на очите ти,се крие страх,че може би е истина...Мълча и аз,мълчиш и ти,и все едно,че никой не говори,защото знаеш,че в такива случаи едно е ясно-ти искаш всичко,мен не ме е страх,ти пробваш да крадеш,аз имам твърде много...Не бих ти дала всичко.Никога.
Видял ли си,че вън гърми?
Когато падат гръмотевици съм пак дете,от гръмотевиците се страхувам.Когато някъде в морето се давят огнени отблясъци,аз пак съм малка,жалка,страшно се страхувам...,но не от теб.Страхът е нещо,към което имам уважение,но нещото,което както „всичкото” не ще ти дам...Не се страхувам,знаеш ли?Дори не съм уплашена,че може би си ме ограбил,че може би си тръгнал,че може би не ще те върна никога,а с теб не ще си върна част от „всичкото”.Аз имам твърде много и съм адски щедра.Щедра като дявол.А ти си дяволски измамник или поне такъв,опитал девет пъти да приласкае и прецака дявола...
Ще ме уплашиш или пък ще ме убиеш?Защо си мислиш,че си точно ти човекът?Нима не знаеш колко преди теб са ме убивали...?Аз имам много и от всичко,дори животите на котка...
Крадец...На теб душичката ти е такава...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478254
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031