Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 13:25 - На мен ли да ми пука за свинските сърца
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2387 Коментари: 0 Гласове:
4



Приготвих ти вечеря,приготвих ти и закуска,приготвих и сандвич за обяд,направих ти кафе,купих вестник...,обичам да съм подготвена.Все има причина,поради която си струва да дойдеш?

Взимате един брой сърце,предполагам свинско.Посолявате го,а после го измивате.Ако не ви се мие...недейте,а ако нямате сол...не го солете.Взимате тъп нож и го режете.На парчета.Ако ножът ви е остър...затъпете го,ако не умеете...не го режете.Вземете тенджера и сложете вода,за да сварите сърцето,ако нямате тенджера...използвайте тиган,ако и тиган нямате...използвайте каквото си искате.

Направих си прическа,не много претенциозна,гримирах се,но не много силно,преоблякох се,но не твърде официално...,обичам да съм елегантна.Все има начин да ме забележиш?

Сърцето е продукт от типа „кофти”.Не увира,жилаво е,ако го изпечете горчи,ако не го изпечете пък кърви.Сърцето носи на лук,чесън,магданоз,копър,бело и чирвено вино,сърцето носи на почти всичко.

Говоря английски,не идеално,компютърно грамотна съм,но не съм професионалист,пиша без правописни грешки,но в рамките на допустимото,прочела съм много книги,но не всички...обичам да съм интелигентна.Все има нещо,за което можем да си поговорим?

Продължавате да взимате едно сърце и да го правите каквото ви падне.Едно сърце,предполагам свинско,може да бъде идеалното мезе,но може и да не бъде.Едно сърце е достатъчно,понеже е тежка храна и не се препоръчва в огромни количества.

Умея да играя сантасе,но не съм много добра,умея да играя на домино,табла,шах,на градове и села,на филми,на гоненка,на криеница...Все има начин да се позабавляваме?

Сърцето трябва да ври минимум четири часа на слаб огън,а след това още поне един час на още по-слаб огън,след това го отцеждате от водата,забивате го на шишче,може да аранжирате с чушчица,както мама ви е учила и го слагате на скарата ,която трябва задължително да се намира на балкона,а балкона трябва задължително да е остъклен,а остъклението трябва да е винкелово,а винкела е задължително да е ръждив.

Умея да слушам,но умея и да разказвам,умея да пазя тайни,но мога и да споделям,винаги влизам в положение,но също умея и да излизам от неловко такова...Все има начин да съм ти от полза?

Изпичате сърцето до черно на цвят и ронливо като сух керпич на консистенция.Намирате чиния и го слагате в нея.Аранжирате с нелепи продукти в нелепи комбинации,точно както са ви показали в „Балкантурист” .Взимате лютеница и намазвате сърцето,ако нямате лютеница адекватните заместители не са малко- майонеза,горчица,калиев перманганат,универсален препарат за тоалетни,белина,тризон,оцет или зехтин...

Отзивчива съм,но не се натрапвам,помагам винаги,но само ако ме помолят,усмихвам се ,но не прекалявам,усърдна съм ,но не се вманиачавам,уважавам личната свобода,но умея и да попитам „Как мина денят ти?”...Все има причина,за да ме избереш?

Така приготвеното сърце взимате за пореден път и затваряте в хладилника.Осем седмици се стараете да забравите,че е там,после още две седмици се стараете да надникнете в хладилника без да загубите съзнание,една седмица ви трябва ,за да призовете биолозите от БАН да изследват хладилника ви и да разпознаят новите форми на живот ,зародили се в него ,една минута е необходима,за да ви обявят за умствено изостанала или необяснимо напреднала,но при всички случаи не нормална ,а само секунди са нужни ,за да грабнете проклетата чиния и да я запратите през остъкления с прокет винкел проклет балкон ,чаааак долу на проклетата полянка ,пред проклетия панелен блок...

Приготвих ти вечеря, Направих си прическа, Говоря английски, Умея да играя сантасе, Умея да слушам, Отзивчива съм....
А на теб дали ти пука?


Тагове:   мен,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 478309
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031