Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2009 16:20 - Война и целулит
Автор: gerganayancheva Категория: Изкуство   
Прочетен: 2579 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нека знае! Дори и днес да е на крачка преди мен, да знае, че съм все пак първата. Да знае, че, дори това да не е вярно, съм все пак аз .
Не умееш да криеш или не искаш, или се гордееш, или пък вярваш? Какво те е прихванало, та искаш пак да ровиш из сърцето ми? Решаваш и ме търсиш, а ти дори не знаеш тук ли съм или зад теб, до лявото ти рамо, ниско в коленете ти? Усещаш ме.
Как няма да усещаш...!? Та аз съм всяка гънка, всяка бръчка, всяка бенка, всеки бял косъм. Не сме идеални, а щом го казвам, значи сме клиширани, но по-добре така, отколкото да вярвам, че е било изящно, а сме се разминали...
Да знае! Не щ разказвай, нито ме описвай, не щ показвай снимки, даже ме отричай, но знай, че тя е глупава, но все пак вижда. Тя вижда в синините ти следи от мен и вярвай знае, че не съм те била, тя знае, че си влизал в мен, а знае ли за факта, че не си излизал...? Тя вижда как трепериш нощем, как скачаш с всеки звън на телефона, как уж си вгледан в нищото, а с поглед разговаряш...
Да знае, нека знае, че съм идвала, а ако ти решиш, след сто години знаене щ разкажи, че всъщност аз не съм си тръгвала.
Натрапчива съм била... вярно е. Била съм арогантна... вярно е. Нахална, хитра, подла, пресметлива, навярно грозна, дрипава, ревнива...
Опитай се да я успокоиш.
Кажи щ, че не съм умерена, не съм спокойна, нито пък уверена, кажи щ, че приказвам много, че нямам мярка, че крещя без повод...
Тя е жена, все пак, тъкмо това копнее да дочуе...
Че нямам кожа от коприна, нито коси от злато и даже имам целулит...
Ще се усмихне, вярвай ми, ще го направи и в точно този миг стани и я попитай, защо, щом нямам нейните достойнства, умира в страх, че утре ще си тръгнеш...?
Тя гледа сериали и обича драми, научила се е да се гримира, да пуши тънички цигари и даже да работи на компютър.
А ти? Заспивай. Беше дълъг ден и се моли, щом засънуваш, да не забълнуваш, а ако все пак стане... остави,  кажи щ просто, че е много хубава. Не се насилвай да ме обясняваш. Не щ досаждай, нека те обича.



Тагове:   война,   целулит,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yella - Много си сладка
10.11.2009 23:42
С удоволствие ще гласувам за теб, всеки път, щом се сетя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerganayancheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 479303
Постинги: 155
Коментари: 436
Гласове: 1591
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930